środa, 7 marca 2012

Mentalista

Kiedyś pracowałam w kinie. 2,5 roku za marne 6zł/h. Mimo wszystko dobrze wspominam ten okres w moim życiu. Byłam na bieżąco z repertuarem, znajomi za darmo spędzali wieczory w kinie. Miałam nawet swojego wielbiciela, który przysyłał mi kwiatki do pracy. Wszystko było ok, do momentu gdy mnie zaczął śledzić, ale to długa historia, a nie o tym chciałam pisać. Mam zaległości w filmach, bo gdy już znajdę na nie czas, to wolę obejrzeć swoje perełki "Skazany na Shawshank" z 1994r., "Gra" z 1997r., "Pamiętnik" z 2004r., "Uprowadzona" z 2008r., "Siedem dusz" z 2008r., "Nie zadzieraj z fryzjerem" z 2008r., "Tożsamość" z 2011r. Ta lista jest dużo dłuższa. Jednak ostatnimi czasy nadrabiam też zaległości w serialach.

Chciałam Wam przedstawić Patricka Jane (Simon Baker) z serialu "Mentalista",



który ma zdumiewające umiejętności. Poprzez obserwację (czasem hipnozę, manipulację) potrafi rozwiązać wiele zagadek kryminalnych. Jest konsultantem w Kalifornijskim Biurze Śledczym. Próbuje dopaść Red Johna, który zabił mu żonę i córkę...
Ma oglądalność ok. 15 mln, dla porównania - dr House ma 12 mln a Prison Break 5,5 mln. (www.wp.pl)

3 komentarze:

  1. Nie oglądałam tego serialu, w sumie dziwne, bo jestem raczej serialowym maniakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A warto, naprawdę :) Mogłabyś podać mi adres swojego bloga bo mi jakiś błąd wyskakuje..

      Usuń
  2. Ja jestem maniakiem filmowym;)
    Mam strasznie dużo filmów.. Do kin rzadko chodzę..
    Ale w kinie bym chciała pracować.. z repertuarem byłam bym na bierząco ;P więc zazdroszczę Ci że tam pracowałaś ;P
    zawsze chciałam wiedziec jak to jest jak osoba pracuje w kinie..
    Czy ma darmowe ogladanie itp...

    Również lubie " Siedem dusz", "Tożsamość" , "Uprowadzona" u mnie lista ulubionych tez jest długa ;)

    Polecam "Porwanie -2011"

    OdpowiedzUsuń