poniedziałek, 5 marca 2012

bezlitosny czas

Zakładając bloga, miałam w planach pisać notki codziennie, maksymalnie co dwa dni. Jednak jak się okazuje nie jest to wcale takie proste. Nie żebym nie miała o czym pisać, ale najprościej w świecie brakuje czasu! W tym semestrze mam wyjątkowo beznadziejny plan zajęć. Na pierwszym roku miałam wolne piątki, na drugim poniedziałki i piątki, na trzecim czwartki i piątki... Miałam nadzieję, że na czwartym będzie podobnie, ale niestety mam wolną tylko środę (;/) a w piątek siedzę do 19 !!!!!!! ponieważ mój wspaniały instytut zapomniał powiadomić wykładowce, że prowadzi w poniedziałki wykłady.. (2 razy przyszliśmy na darmo na uczelnię) no i w związku z tym, że pan mgr adw nie został odpowiednio wcześniej poinformowany, ma dla nas czas tylko w piątki wieczorem. Bogu dzięki, że koleś wykłada dla przyjemności, w sposób rewelacyjny;) bo zaliczenie jest na obecność.

Od kilku dobrych miesięcy ta nutka za mną chodzi:
http://www.youtube.com/watch?v=Z5-Z-SCPiKE

3 komentarze:

  1. no cóż. U mnie też permanentny brak czasu - doba powinna mieć 48 h :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marudzisz ;) Studenci się strasznie rozbestwiają, jeśli chodzi o ilość wolnego. Ciesz się, że masz chociaż tę środę wolną!
    A na wymysły prowadzących ciężko coś poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. 24 yr old Paralegal Bernadene Siaskowski, hailing from Whistler enjoys watching movies like "Time That Remains, The" and Ice skating. Took a trip to Cidade Velha and drives a Alfa Romeo 8C 2300 'Le Mans' Tourer. zawartosc

    OdpowiedzUsuń