środa, 29 lutego 2012

Garderoba

Chyba większość z kobiet marzy o swojej własnej garderobie.. z mnóstwem wieszaków, półeczek, szufladek i miejscem na kolejną parę butów:). Niestety realia polskie nie pozwalają wielu osobom na to. Większość moich znajomych wynajmuje pokój/kawalerkę, a co tu mówić o własnym mieszkaniu/domku i zagospodarowaniu jednego pokoju na garderobę. Ja póki co mam strasznie prowizoryczną.. 3 duże wieszaki, które się niestety rozjeżdżają pod wpływem ciężkości i szafę.. Finanse na więcej nie pozwalają, ale mam nadzieję, że w przyszłości będzie mnie stać na ten luksus. Wyobrażam sobie to mniej więcej tak:





                                                                                                                                                     Butyk.pl


Taka garderoba to naprawdę świetna rzecz. Wszystkie rzeczy mają swoje miejsce, są poukładane, niewygniecione (żegnaj prasowanie!:)), łatwiej można rozwiązać problem typu 'nie mam w co się ubrać/nie wiem co założyć', bo widząc rozwieszone rzeczy lepiej potrafimy je do siebie dobrać. Jeżeli nie będziemy w stanie przeznaczyć jednego pokoju na garderobę to warto pomyśleć o szafie wnękowej, gdyż za przesuwanymi drzwiami z wielkim lustrem również ukryjemy wiele półek i wieszaków.

5 komentarzy:

  1. W naszym przyszłym domu jest garderoba, moja miejsce, dwa w jednym. Ciekawe, jak będzie docelowo wyglądać... Bo obok fajnego wyglądu ma jedną zaletę. Nie widać bałaganu, jak ktoś wpadnie niezapowiedziany, a ja mam fazę na "nie mam się w co ubrać" i kolejne komplety z szafy wylatują

    Angel Oscuro

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jak zwykle panuje totalny chaos :)

    Serdecznie zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas wszystko poupychane i dokładnie zaplanowane, bo trzeba się zmieścić ;) Ale chciałabym garderobę mieć i większy porządek w ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda kobieta marzy o takiej garderobie ;)
    Ale nie wiem czy rozwiąże ona problem typu "nie mam w co się ubrać"..
    myślę, że do każdej z nas to twierdzenie jest już przypisane ;)
    powodzenia w blogowaniu :*
    Anusiak ;*
    moge być tylko anonimowa ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załóż sobie konto na gmailu a potem na bloggerze i nie będziesz anonimowa ;-) :*

      Usuń